Tuesday 29 October 2013

ESP Dan Vita-E Membantu menghilangkan jeragat dan bintik hitam di muka





Inilah kebenarannya..

Hanya selepas seminggu saya mengamalkan ESP dan Vita-E shaklee, tetiba adik saya tegur, "kak long, kulit muka kak long nampak glowing lah, kak long makan apa? Vitamin C F****na tu ka?"  Tak main la F****na2 ok. heeeee..

Masa tu saya baru jer start amalkan secara konsisten ESP dan Vitamin E shaklee. ESP juga saya gunakan untuk masker dan lulur muka, sesudu kecil saja dah mencukupi.. Saya campur dengan 2 biji Alfalfa. Muka jadi hijau gitu masa apply masker. Anak2 tak berani nak datang dekat. hihihi. Lepas masker kering, uolls jagan terus basuh yer.. Cuma basahkan muka dengan sedikit air kemudia gosok muka macam sapu lulur then baru basuh muka. Masa membasuh tu uolls nak lulur lebihan2 masker tu kat tangan dan badan pun boleh, kulit akan terasa licin, lembut dan gebu. Sama macam lulur yang uolls guna ketika lepas bersalin! Memang best sesangat :) boleh amalkan 3 kali seminggu. AMALKAN maksudnya maintain buat setiap minggu yer. Bukan hangat2 taik ayam hokey!!

Owh ya.. nanti ada pulak yang komplen Alfalfa tu keras susah nak pecahkan. Ok, uolls boleh ambil dan masukkan alfalfa tu ke dalam plastik beg (saya masukkan dalam sampul ubat) dan tumbuk dengan anak lesung batu sehingga halus but makesure slow2 jer jangan sampai pecah plastik tu kang terasa pijar plak muka!

Bagi yang ingin mencuba ESP dan Vita E, boleh hubungi saya di 011- 2747 1186 whatsapp / sms.

Note: Amalkan Alfalfa untuk DETOX dan sebagai pengganti kacip fatimah! ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...