Monday 4 November 2013

Modal Berniaga Supplement Shaklee / Menjadi Pengedar Shaklee

Sepanjang memulakan perniagaan Shaklee, ramai yang menghubungi bertanyakan " banyak" ke modal nak mulakan bisnes Shaklee ni???

Mereka ingin tahu berapa modal diperlukan untuk memulakan perniagaan online Shaklee ni. Antara soalan famous yang sering diterima , "Kak, berapa ribu nak start biz Shaklee macam akak buat sekarang ni?"

Anda ingat modal ribu-riban???

Sebenarnya..... TIDAK....



Modal Sebenar Yang Diperlukan

Modal untuk memulakan Shaklee adalah serendah RM75 sahaja. Bila saya terangkan kepada mereka, ramai yang terkejut terkulat-kulat. Murahnya!

Ya, modal itu sebenarnya diperlukan untuk mendaftar menjadi ahli syarikat dan melayakkan kita menjadi wakil syarikat untuk mengedarkan barang-barang mereka. Kita juga akan diberikan starter kit bagi memulakan perniagaan ini.

Mengapa Perlu Daftar Jadi Ahli?

Sebabnya, banyak sangat faedah akan diberi setelah menjadi ahli. Yang apling penting, mereka yang menjadi ahli berpeluang untuk menerima bonus jualan setiap bulan dan dapat menghadiri seminar keusahawanan yang dianjurkan serta lain-lain lagi.

Selain daripada itu, ahli-ahli juga akan "dimasukkan" ke dalam Facebook Secret Group untuk usahawan Shaklee. Dalam group itu, kita akan dapat menyaksikan betapa ramainya orang yang berjaya dalam perniagaan online ini. Income mereka....

Subhanallah. Serendah 2 angka sehinggalah ke 6 angka.

Dalam group itu, anda akan dikelilingi oleh mereka yang ber"aura" positif yang akan memberi perangsang dan semangat untuk anda terus berjaya dalam perniagaan ini.

That's how we started this bussiness... Be in the right group, every step is guided!

Dalam group ini, anda akan diajar step by step bagaimana cara untuk memulakan bisnes secara online. Semuanya PERCUMA.

Anda akan didedahkan dengan group coaching, phone coaching, personal coaching, dan facebook coaching di mana anda akan diajar cara untuk berniaga dengan betul. Ini sahaja yang mampu dilakukan oleh mentor-mentor anda.

Selebihnya, kejayaan bergantung atas USAHA SENDIRI.

Kalau mahu berjaya dalam perniagaan, carilah mentor yang betul. Belajar sebanyak mungkin ilmu dan sistem daripada mentor. Mereka berjaya dengan cepat kerana mereka mempunyai MENTOR, ILMU, SISTEM yang betul disertai dengan TINDAKAN yang hebat dan IMPIAN yang besar.

Mengapa perlu "langgar dinding" sendiri dengan kaedah sendiri?

Mengapa tidak terfikir untuk menggunakan "short cut" iaitu belajar daripada mereka yang sudah terbukti berjaya.

Jadi, apa tunggu lagi??? =)


Bagi yang berminat untuk menjadi pengedar Shaklee, anda boleh menghubungi saya di 

Whatsapp: 013-488 0521




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...