Saturday 18 April 2015

Cara kumpul bonus point bila jadi ahli Shaklee

Dah lama tak sentuh bab kebaikan Shaklee selain daripada produk-produknya yang hebat. Sebab nak dishare adalah kerana nak berikan peluang yang sama kepada semua orang, tidak kiralah kalau dah lama atau baru saja nak berjinak-jinak dengan Shaklee. Sebab saya percaya, terlalu ramai yang tidak sedar akan peluang yang mereka boleh perolehi bila jadi ahli Shaklee, terutama dalam bab kumpul point bonus.

Cara kumpul bonus Shaklee:

Apabila dah mendaftar jadi ahli Shaklee yang hanya bernilai RM65 sekali seumur hidup, anda sebenarnya telah layak untuk sama-sama kumpul point untuk bonus. Point bonus ni, akan dikira dan dibayar kedalam akaun anda pada pertengahan bulan seterusnya. Berikut adalah jadual kiraan point dan bonus yang bakal anda perolehi:


Apa pulak UV tu? hehe. Itulah point yang terkumpul. Shaklee mengira point terkumpul dari hari pertama bulan ke hari terakhir sesuatu bulan. Setiap produk mempunyai point uv yang berbeza-beza. Jadi, sebagai contoh, jika anda beli 200uv, anda bukan saja layak untuk mendapat 5% bonus, malah anda juga layak mendaftar keahlian secara PERCUMA!
Boleh check senaraikan produk-produk dan point uv yang berkaitan dengannya;
Selepas dah kumpul point, seperti mana-mana fan club privilege, barulah Shaklee akan kira pada akhir setiap bulan, berapa jumlah uv terkumpul dan kemudian dikirakan bonus untuk dibayar ke akaun masing-masing pada [ertengahan bulan berikutnya. Semuanya dibuat secara automatik! Tak perlu risau nak kira sendiri. Tapi kalau yang nak target certain bonus % bolehla cuba-cuba kira. formulanya semudah contoh di bawah;
Pada penghujung bulan Oktober, Aminah berjaya membeli sebanyak 2015 uv. Berapakah bonus yang dijangkakan bakal dia dapat pertengah bulan November?
Bonus % yang layak untuk 2015 uv= 17%
Oleh itu, Bayaran bonus yang bakal diterima = 2015 x 17% x RM3.1 = RM 1061.91
Wahhh.. boleh tahan kan? Haa ini baru cerita cara kira bonus duit, belom masuk free trip, kereta dan bermacam-macam lagi hehe.
Bisnes Shaklee peluang jana pendapatan dari rumah
Bisnes Shaklee peluang jana pendapatan dari rumah
Sebab itu, saya selalu berkongsi kepada kawan-kawan Rahsia bagaimana saya dapat free barangan supplement yang diambil setiap bulan. Nak tahu rahsia? Jom daftar jadi ahli Shaklee bersama saya!
Bulan ni untung, promosi Omega Guard yang banyak khasiat! Beli 6 percuma 1, dah layak dapat free membership :)
Hubungi saya untuk mendaftar ok?
Firdha | 013 488  0521
SID 923337

kredit to:http://www.sukarun.com/cara-kumpul-bonus-ahli-shaklee/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...