Monday 15 July 2013

HAPPY HOUR !!!

Assalamualaikum semua =) 

Mulai hari ini Al-ikseer Healthcare Royal Vitamin akan membuat HAPPY HOUR untuk semua customers tersayang setiap hari dari pukul 5.00-6.30 ptg TUJUH hari seminggu. Anda semua akan diberi SPECIAL PRICE dari saya jika membuat order pada waktu itu. Khas untuk anda pelanggan Royal Vitamin

Nantikan dan rebut peluang keemasan ini. 
pm . whatsapp : 011-2747-1186 untuk info lanjut
ID 923337





Setiap hari terdapat supplements yang berbeza-beza akan di masukkan ke dalam HAPPY HOUR time dan setiap update akan di update di FANPAGE saya. Untuk update terkini, pelanggan kesayangan saya dijemput ke FANPAGE saya. Ini adalah salah satu cara saya untuk berkongsi kebaikan supplements Shaklee dengan anda.
Like FANPAGE saya untuk update terkini.



Anda pasti berpuas hati dengan harga special offer saya pada waktu HAPPY HOUR. Saya akan cuba sesuaikan set-set supplemant dengan budget anda, insyaallah....


Selepas waktu HAPPY HOUR, anda semua masih boleh membuat order seperti biasa tidak kira masa tetapi harganya semestinya bukan SPECIAL OFFER tapi masih lagi akan mendapat harga murah sedikit atau BEST PRICE dari saya...

Apabila tiba masa HAPPY HOUR, gambar seperti di bawah akan keluar di FANPAGE saya dan anda semua boleh mula membuat order dengan saya untuk mendapatkan harga yang lebih murah (special price).





Anda tidak akan dapat HAPPY HOUR supplements Shaklee di mana-mana kecuali di sini. Jadi, jangan bertangguh. Saya sedia membantu anda =)



Kesihatan Anda Kebahagian Keluarga






pm . whatsapp : 011-2747-1186 untuk info lanjut
ID 923337

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...