Monday 15 July 2013

Kebaikan ESP Soy Protein dari Shaklee

Saya ingin kongsikan kebaikan ESP soy protein dengan anda semua. Terlalu banyak kebaikan yang akan kita dapat dari ESP ini. Saya sudah mencubanya dan sangat-sangat awesome!!!



Kulit muka makin halus, lubang-lubang pada muka makin berkurang dan parut jerawat makin pudar walaupun belum cukup sebulan mencuba. Dulu jangan cakap lah, kulit muka berlubang-lubang akibat parut jerawat. Nak tengok cermin kerap-kerap pun malas. Tapi sekarang tidak lagi. Saya suka pada perubahan kulit muka saya. Kalau dulu pakai cream makeup bagai hanya dapat menutup cela di wajah. Tapi dengan ESP ianya membaiki dari dalam. Perut pun terasa kenyang walaupun lambat makan. Sesuai untuk sesiapa yang sedang berusaha untuk turunkan berat badan. Dan yang paling penting saya adalah ibu yang menyusukan bayi dan bayi akan cepat kenyang walaupun susu anda claimed sedikit atau makin berkurang terutama ketika anda berpuasa =)


Ya ini adalah pertama kali saya mencuba ESP SOY PROTEIN!!! Anda bila lagi???
Nak cuba ESP??? Ia juga sesuai untuk pesakit Diabetes.




pm.whatsapp saya 011-2747-1186 untuk dapatkan harga promosi.
Fanpage: AL-ikseer Healthcare

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...